Dostali ste domov balíček produktov Gajga sviečky a potrebujete ich vymeniť alebo reklamovať z rôznych dôvodov?

Nájdete tu jednoduchý návod na výmenu alebo reklamáciu tovaru. 

Každú reklamáciu vybavujeme čo najrýchlejšie, hneď po obdržaní balíčka s produktami a reklamačným formulárom. Lehota reklamácie 30 dní u nás neexistuje. 

Pokiaľ nie ste spokojní s tovarom z dôvodov, ako vôňa, typ, farba, veľkosť a iné, môžete ich reklamovať alebo vrátiť podľa platných VOP. Celý reklamačný proces sme vám uľahčili v každom smere, aby bol jednoduchý a rýchly. 

Môžete vrátiť každý produkt, ktorý je nepoužitý a nepoškodený. Reklamácia je riešená na vaše náklady.

Stačí vyplniť a zaslať reklamačný poriadok .

Postup:

  1. Stiahnite si výmenný / reklamačný formulárPDF alebo DOC
  2. Vyplňte formulár
  3. Vytlačte formulárpodpíšte a priložte k reklamovanému produktu
  4. Pripojte daňový doklad - faktúru
  5. Zabaľte reklamovaný produkt kvalitne, aby sa cestou nepoškodil - vymieňame len nepoškodený a nepoužitý tovar
  6. Odošlite na korešpondenčnú adresu bez dobierky: Margita Sivačková-Gajga sviečky, Staničná 139, 034 91 Švošov.

Každá reklamácia alebo výmena tovaru bude akceptovaná, pokiaľ bude dodržaný postup.

Držíme sa pravidla: "spokojný zákazník - pravidelný zákazník". 

Veríme, že ste našli všetky informácie, ktoré potrebujete. Pokiaľ vám predsa niečo chýba, neváhajte nás kontaktovať na tel. č.: 0915 059 193.

Sme tu pre Vás. 

Margita Sivačková - Gajga sviečky